2008年10月1日水曜日

Moving house





9月27日に、オークウッドからボールストンのボールストンスクウェアに引っ越ししました。引っ越しでは、たくさんの友達が手伝って下さいました。とりわけ、WさんとKさんは、朝9時半にきて、荷物の梱包から手伝って下さいました。7人いたので、1時ごろから荷物の積み込みを始めて、3時半には、新しいアパートに荷物の運び込み全部終わっていました。ちょうどトラックの移動の間のみ、激しいい雨が降りましたが、なんとかびしょ濡れにならずにすみました。夜は、みんなでエチオピアレストランにご飯を食べに行きました。皆様、ありがとうございました!

I moved to Ballston Square in Ballston from Oakwood on September 29. Many friends helped my moving. Particularly, W-san and K-san came to my apartment in Oakwood at 9:30 am and helped me to pack. Since there were seven helpers, we could start to put my bags in the truck at 1: 00 pm, then we finished taking the bags into my new apartment at 3:30 pm. As it rained hard only during driving the truck, we didn’t get wet with rain.
We went to the Ethiopian restaurant to have dinner at night. Thank you everyone for
helping me, thank you so much!

0 件のコメント: