2009年4月16日木曜日

Home party





Jayがご招待してくれたので、何人かの日本人トレイニーとJayのお家に遊びに行ってきました。想像通り、とてもとても大きなりっぱな家でした。中に入ると、またこれが別荘のモデルルームに来たみたいでした。おうちの中を案内してもらいましたけれど、2階は、子どもたちのお部屋、寝室などがありました。お風呂ひとつが、6畳くらいの大きさです。1階は、どこまで続くかと思われる超広いリビングダイニングです。で、地下は、卓球台とかでっかいテレビとかが置いてあって、完全にアミューズメントプレイスでした。物置小屋だと言っていた1室に私、本気で住みたいと思いました。犬が2匹いて、すごくすごく可愛かったです。とても賢くおとなしい犬でした。庭には、電気の檻が張ってあるそうで、犬たちは広い広いお庭を駆け回っていました。Jayの奥さんのケティは、とってもかわいらしい人で、Jayとの馴れ初めなんかを教えてくれました。そして、とってもお料理が上手。すっごく美味しかったです。ところで、優菜ちゃんはこんなに大きくなりました!

As Mr. J invited us to his house, we, several Japanese trainees went to Mr. J’s house. As I had imagined, it was a huge house. When I went inside of his house, it was like a model rooms of a resort villa. He and his wife showed us all rooms, and there were children rooms and bed room. For example, his bath room is as the same size as the same size as a Japanese six-mat room. The first floor was sooooo big living dining room. And a basement room was very large amusement place... There was one room in the basement, and he said this was a lumber room, but I did want to stay there. There was an electrical fence which was not visible, so dogs run around the very large garden. Mr. J’s wife is Mrs. K, and she is really nice cute lady. She told me about first meeting with Mr. J. She is also a very good cook, so the dinner was really delicious.

0 件のコメント: