2009年2月16日月曜日

Go missing?!


スキーリゾートで、土曜の夜は、シュグルのパーティがホテルであって、N社のHさんの車で向かいましたが、その日は朝から雪。私たちが泊まったハウスは山の上にあって、坂道が閉鎖で、ホテルに向かうことできません。諦めて、みんなでおうちに帰って、さて、ご飯どうしよう、ということになりました。まるで遭難生活(笑)。みんなで持ってきてる飲み物やスナックを出し合って飢えをしのぐ?感じでした(苦笑)。大人はいいけれど、小さい子供達がかわいそう。もうちょっと考えて準備してくるんでした。ってか、山なの中で孤立するなんて思ってなかったわけですけど・・。で、その後除雪車が通り、道路は通れるようになり、月曜まで滞在するつもりでしたが、その日の夜中にDCに戻りました。

There was a Sughrue party at night on Saturday in the ski resort, so I went to the party with Mr. and Mrs. H from N company. However it was snowing since morning. The house where we stayed was on the top of the mountain and the road was closed because of too much snow. Therefore we gave up going to the party, and came back to the house. But we had no idea what we ate!! It was just like we go lost in the mountain. We assembled drinks and snacks which we brought to the house, then we kept hunger away with snacks... We, adults, were fine but I felt sorry about children. I should have thought and prepared before coming... I could not imagine we cut ourselves off from the world! After that, the snow remover removed the snow on the road, and the load was opened. Although I planned to stay there until Monday, I returned to DC in the midnight because of some work to do.

0 件のコメント: