2008年8月4日月曜日

Farewell BBQ

シャープの秋山さんとソニーの湯川さんが日本に帰国されるということで(理由はなんでもいいのですが。。)アパートのBBQコーナで、恒例のBBQをしました。今回は、総勢9人。日本にいたら、きっと知り合うことがなかった方々ですね。豚肉の生姜づけを作ろうと思って、牛肉をしょうが醤油につけちゃったけど、みんな食べてくれました。

9月27日に、Ballstonに引っ越すことにしました。家賃は$1645。Ballstonでは、最も家賃が安いアパートの一つですが、結構気に入ってます。Ballstonに引っ越しちゃたら、BBQができなくなっちゃうかなぁ・・・

We had a BBQ again at BBQ space at Oakwood, because Mr. Akiyama from Sharp and Mr Yukawa from Sony will go back to Japan soon (Actually, we don’t care of the reason for BBQ.). A total of 9 people came to the BBQ in this time, I think if I was in Japan, I would not get to know these members. I immersed beef in soy-source instead of pork by mistake, but they ate them...

I will move to Ballston on September 27. The rental fee is $1645 per month. The apartment is one of the cheapest apartments in Ballston, but I like it. If I move to Ballston, would I not be able to have a BBQ any more??

2 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

Ballstoneか、いい場所だね。
駅から遠い?

mika さんのコメント...

駅から3分です。でも、契約がなかなか進まず・・・