2008年8月25日月曜日

How cute!







病院に、倉谷さんご夫妻と優菜ちゃんを見に行ってきました。生まれたてで、とても小さく、とても可愛い。土曜日に産まれたし、夜はおとなしいみたいだし、とっても親孝行な子みたいです。
うちの妹が産まれたときを思い出しました。ほんとにとっても可愛かったです。あっというまに大きくなって、今ではもう23歳ですけど。
優菜ちゃんもあっという間に大きくなるのかな・・・。そのとき私は?歳ですね。

I went to the hospital to see Yuna with Mr. and Mrs. Kuratani. As she is newborn baby, she was so small and so cute She is a good daughter because she was born on Saturday and she doesn’t cry so much in the night.
I thought back about the time that my sister was born. She was really cutie. She grows up before I know it, and she is 23 years old now.
I wonder Yuna-chan will grow up before we know it. Well, at that time, how old am I??

1 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

すみません、「優奈」ではなくて「優菜」です。
分娩の際に、道具を使って取り出したので、産まれた直後は、顔が変形してましたが、日に日に可愛くなってます。
いつの日か、彼氏を連れてくるのかな...