2008年8月25日月曜日

Lion King


パートナのマンダーさんに招待されて、ライオンキングを見に行ってきました。ニューヨークでもミュージカルを見ましたけど、DCで見るミュージカルもまた楽しかったです。マンダーさんの奥さんと2人のお嬢さんとお母様も一緒でした。奥さんはとっても美しい方で、お嬢さんもとっても美人でした。アイシンの村田さんご夫妻も一緒でしたが、奥様は、10月末に出産予定だということで、大きなお腹でした。3年の予定で、お子さんが2歳半くらいのときに帰国予定だそうです。2歳半だとまだ英語をそんなに話せないかな・・でも、今の私よりは確実に上手くしゃべれるんだろうな・・(苦笑)

Mr. Mandir who is a partner of Sughrue invited me to see the musical Lion King. Although I saw a musical in NY, I also enjoyed seeing a musical in DC. His wife, his two daughters, and his mother went to see the musical, too. Mrs. Mandir is very beautiful, and two daughters are also very beautiful. Mr. and Mrs. Murata from Aisin Corp. went to see the musical, too. Mrs. Murata is pregnant and her due is October end, so she is large with a child. As they stay for three years in DC, they will return to Japan when the child will be two and half years old. As they stay for three years in DC, they will return to Japan when the child will be two and half years old.

0 件のコメント: