2008年9月22日月曜日

Italy

9月12日の夕方便で、イタリアに行きます。10年ぶりのイタリアです。色々調べてみると、イタリアは結構危ないみたい。盗まれるといけないのでPCは置いていくことに。飛行機の中で仕事しようと思いましたが断念。基本的に盗まれてもよいものしか持っていかないことにしました。カバンも一番安いやつに変更。おしゃれもがまんです。カバンと別にウェストポーチなどを持っていくことにしました(笑)。お財布には、少々の現金のみ。カードと現金とパスポートはポーチの中に。私にとっては、一番大事なのは、パスポートの次に薬だったりしますが、まぁ、薬は誰も盗まないだろうとカバンに入れていきます。

I will visit Italy by a flight leaving on the afternoon of September 12. Ten years have passed since I visited there for the first time. Examining an internet, it is very risky in Italy. Therefore I am going not to take my laptop PC with me in order to avoid to be stolen. Although I was planning to work in the airplane, I gave up. I decided to take only the things which were not precious basically. I changed the bag to take with the cheapest one. I have to put up with wearing a fashionable dress in Italy. I am going to bring a belt bag separately from the bag. I put only small money in my purse. The most important thing is my medicine next to a passport. I am sure that nobody wants my medicine, so I put the medicine in my bag.

0 件のコメント: