2008年9月2日火曜日

Outlets



マンハッタンから車で2時間弱くらいのところにあるウッドベリーコモン・アウトレットに行ってきました。シャネル、グッチ、プラダ、アルマーニなど、220のブランドがお店を出しているそうです。超広大な規模でした。
さて、アウトレットですけど、私の足のサイズや体の大きさにぴったりのものが多いです。やっぱり、私のサイズはアメリカでもレアなんですね(笑)。おかげで、アウトレットに流れてくる洋服や靴が多くて、私にとっては、アウトレットは買い物天国です。一緒に行った友達は、サイズがなくて買えないものが多いと嘆いていましたけど。

I went to Woodbury Common Outlets where it is less than two hours drive from Manhattan. I heard there are 220 shops which are Chanel, Gucci, Prada, and Armani and so on. It was really huge.
Anyway, in outlets, most of clothes and shoes fit my size.. I think there is few people who has my size in US as well as Japan. So, there are many clothes and shoes which are sent to Outlet from proper shops, and the outlets are shopping paradises for me. Although my friend who went there with me bemoaned that she couldn’t buy clothes and shoes because her size is popular.

0 件のコメント: