2008年9月29日月曜日

Milan

楽しかったイタリア旅行もミラノで終了。私たちは、ミラノでは、観光はおいておいて、ショッピングすることにしました。なんやかんやいっても、女の子は、ショッピングが一番楽しいのです。またまた色々買ってしまいました。今年の冬のボーナスが消えたな・・・
せっかくミラノにいるのだからと夜、ナイトクラブに行くことにしました。で、お店を探しているときに知り合ったイタリア人と一緒に踊りに行こう、ということになって、遊びに連れて行ってもらいました。
行ったところは、とっても大きなディスコで、生バンド(ボーカルは女の子)が歌ってました。久しぶりにディスコなんて行って、とっても楽しかったです。

The fun trip would finish in Milan. We decided to go shopping being resigned to doing sightseeing. Eventually, every girls love shopping best. We bought many things. We lost our winter bonus.
We came all the way to Milan, we decided to go to night club. When we were looking for the spot, we met four boys and they taught us the way to the spot. In the course of the conversation, we were asked to go to dance together, then we were taken to the disco.
The disco where we went was very large disco, and the vocalist who was a girl was singing a song. It has been a while since we have gone to disco, we had a real good time.

0 件のコメント: