2008年12月12日金曜日

Christmas party

シュグルとオブロンのクリスマスパーティをはしごしました! 両方とも弁護士と弁護士の家族とお友達と、その他従業員達が集合で、何百人もいて、誰がどこにいるかわかりませんでしたけど・・・。パーティなので、弁護士なんかはタキシード来てましたね。最初、お酒、前菜、お食事なんかが7時頃からあって、その後9時過ぎからdancing timeになって、みんな踊っていました。やっぱり、ダンスになると、黒人はなんてかっこよいのでしょう♪やっぱサマになります。そんな姿を見ちゃうと、やっぱり黒人の彼(夫)がいいわねぇ、などと、女性陣で語り合いました(笑)。

(写真がないから、雰囲気が伝わりません・・・)

I went from the party of Sughrue to the party of Oblon. There were many attorneys, their family, and their friends, and other employees at both of the parties, and I didn’t know who came to the party, because there were hundreds of people. Some of attorneys wore a tuxedo, as it was a party. Firstly, we drank, and ate appetizer and main dish from 7:00 pm, and then everybody started dancing at 9:00 pm. The party continued over 1:00 am. Well, how cool black people are, when they were dancing! The black people can dance very well. We, girls, talked about black boy people who can dance so cool and we wished they would be our boyfriend or husband at least at that time.

1 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

純白ドレスの評判はいかがでしたか??
ドレスを着たmikaさんをいつかアップしてくださいね!!