2008年12月1日月曜日

Thanksgiving sale



感謝祭が明けた午前0時に、感謝祭セールが始まります。こんなチャンスはない、とみんなでリースバーグにあるアウトレットに行ってきました。アウトレットまであと2キロというところで大渋滞。1時間かかりました。ものすごい車の数。で、コーチやその他メジャーなブランドは、入場制限をしていて、お店に入るのに数時間待ちです・・・。なので、私は、空いているお店しか見ませんでした。ので、ほとんど何も買いませんでした。。。家に帰ったのは、朝の5時でした!

The Thanksgiving sale starts at 0:00 am when Thanksgiving Day is over. This is too good chance to miss. Then we went to an outlet mall in Leesburg. There was a big traffic before 2 km from the outlet. It took one hour to arrive at the outlet. There were many many cars in the parking lot at the outlet. Major brands, such as COACH, did a restriction admission, and we and we had to wait for more than three hours, therefore we couldn’t enter the shops. So, I just went to unoccupied shops. Then, I could buy little. We went home at 5:00 in the morning.

0 件のコメント: