2008年12月27日土曜日

Woodbury Common

5番街がセール中なら、アウトレットはどうなっているんだろうと、買い物好きのあたしとしては、どうしても抑えきれずに、日曜日、またまたウッドベリーに行ってしまいました。夜7時のバスでDCに帰るので、それまでに戻ってこなければいけません。NYのポート・オーソリティ・バスターミナルから直行バスが出ています。片道1時間15分。往復40ドルです。で、ウッドベリーコモンは雪でした・・・。しかも積もってました。なので、ガラガラでした(笑)。そして、アウトレット価格から更に75%オフみたいな、よくわからない価格でいろんな物が売られていました。私、来年以降、毎年12月にはウッドベリーコモンに行って、1年分の洋服をまとめ買いしようと心に決めましたわ。
寝坊したので、11時過ぎにウッドベリーコモンに着きましたけど、3時の段階で、抱えきれない洋服と靴の量になっちゃって(だって安いんだもん・・)、7時にまでに帰らないと、なんていう心配は不要でした。あー買い物ってなんて楽しいのかしら。

I went to Woodbury Common again. If the fifh Ave. is on sale, I can’t imagine how cheap the prices of the outlet are!?
I was going to take the 7 pm bus in Manhattan to return to DC, so I have to return to Manhattan by 6:00 pm. There is a direct bus to Woodbury Common from Port Authority bus terminal in Manhattan. It takes one hour and fifteen minutes one way, and it costs $20. It was snowing at Woodbury Common and the ground was covered with snow…
Therefore there were few people at the outlet. The price was amazing, because the outlet price was further 75% discount. I can’t calculate the price!!! I decided that I will come to Woodbury Common in December and will buy a year’s worth of clothes every year.
I got up late on Sunday, so I arrived at the outlet after 11:00 am. But I bought too many clothes and shoes that I could carry before 3:00pm (But many clothes and shoes were really cheap…) I did not need to have the concern that I have to return to the Manhattan by 6:00 pm, because I finished shopping early. I really like shopping.

0 件のコメント: