2008年12月27日土曜日

Miami

アメリカでは25日、26日は、連休です。ので連休を利用してみんなでマイアミに行きました。マイアミまでは、DCから飛行機で2時間ちょっとです。今回は、日本人トレイニーとジャニスの総勢6人と赤ちゃんの7人で、ベッドルーム2つの1つのお部屋に泊まりました。エクストラベッドを1つ入れて、あと1人がソファベッドで眠りました。マイアミに着いたら、相当暑いと思ってましたが、やっぱり冬ですね、結構涼しい。半そでだと寒いので上着が要ります。ビーチで水遊びするには、ちょっと寒過ぎます。


初日は、ダックツアーに行きました。水陸両用車で、有名人の豪邸なんかを見て回りました。



司会のにいちゃんが面白い人で、実はスキンヘッドでした。。。

December 25 and 26 are holidays in the US. Therefore, some of the Japanese trainees including me visited Miami. It took two hours and a little more from DC to Miami by air. We, 5 Japanese, Janice and a baby stayed in a big room which had two bedrooms and a kitchen. We asked the hotel to furnish us with one extra bed, and one person slept in a sofa.
I supposed Miami was so hot before visiting there, but in winter, Miami was not so hot. It was a little cold, so we need a jacket on a half sleeve shirt. It was too cold to play on the beach. We went to a Duck tour the first day. We rode an amphibious car and looked around the houses of movie stars. The host man was very funny and in fact he was a skinhead.

0 件のコメント: