2008年12月27日土曜日

Key West





マイアミビーチから車で4時間のところにあるKey Westというところに行ってきました。マイアミより南側です。結構遠かったです。でも海がとってもきれいで、そのうえ、ものすごく暑い。水着でいても汗だく、って感じで、やっと南国旅行って感じになりました。Key West では、船に乗って、シュノーケリングをしに行きました。船は、アルコール飲み放題です。3時の船で、1時間ほど沖に出たところで、シュノーケリングになったんですけど、あたしは寒くて、海に入るのやめちゃいました。みんなは元気に入ってましたけど。海はお魚いっぱいのようでした。




帰りに、日本料理レストランに行きました。Key West ってかなり田舎と思うんですけど、日本食、結構おいしかったです。

We went to Key West thru four-hour-drive from Miami Beach. Key West is located in the south of Miami. It was quite far... But the sea was really beautiful, and it was so hot! Although we put on bathing suit, it was sweltering. So we felt an exotic atmosphere of a southern area. We took a boat and were in
offing to do snorkeling in Key West. The ship was all-you-can-drink. We took a ship at 3:00 pm, and in the place one hour off the beach, we did snorkeling. But it was so cold, so I didn’t do snorkel. Although everyone did snorkeling, it was so cold for me do snorkeling. We stopped at a Japanese restaurant on the way to Miami. I thought Key West was quite local, but the Japanese food was good.

0 件のコメント: