2008年12月27日土曜日

I got a new camera!!


昨日念願のカメラが届きました!今日は、マギンのクリスマスパーティなので、写真をいっぱい撮ろうと思います。説明書は英語とスペイン語でしたけど、カメラの操作メニューなんかは、日本語が選択できました。英語を選択して英語になれねば、とも思いましたけど、私、機械オンチなので、日本語でもほとんど操作できないんです・・・。今回は、試し撮りに、あたしのお気に入りをアップします。日本で買った、プードルのカーテンホルダーです。かわいい。別に必要ないんだけど・・・。でも毎朝シャワー浴びる時に、プードルを外すんだけど、癒されます。一人暮らしに癒しは必要だわ・・・

I received a long-sought new digital camera yesterday! Since I will go to a McGinn's Christmas party today, I will take many pictures. Although the instructions were written in English and Espanol, we can select a menu in Japanese. So, I choose Japanese. Actually, I have to choose an English menu to improve my English, but I am not good at machines. Therefore, despite a menu in Japanese, I can’t use it very well. I update my blog with a trial photo today. It is a curtain holder of poodle which I bought in Japan. It is unnecessary for me, but so cute! Whenever I take a shower in the morning, I remove it from a curtain. The curtain holder of poodle relieves me. I believe a single life needs healings.

0 件のコメント: