2008年6月30日月曜日

Base ball



bskbでワシントンナショナルズの試合を見に行ってきました。始まる前に豪雨になり、試合が中止になるかとおもいましたが、すぐに晴れて試合がスタートしました。回が進むにつれてお客さんがいっぱいになりました。アメリカ人は野球が好きなんだなぁと思いました。あたしはビール飲んで最後は寝てましたけど・・・。

I went to a baseball game of Washington Nationals with BSKB. Before the game began, it was heavy rain. So I was worried the baseball game was rained out, but it cleared up a short time later and the game started. After several innings, audience increased. I thought American likes a baseball game. Well, I drank much beer and slept by the end…

0 件のコメント: