2008年6月23日月曜日

Battle with pain : 2

今は3時半ですけど、眠れません。ときどき、足が千切れそうに痛くなって、眠れなくなります。

土曜日、Rocky Gapの後、Bskbの人にhome partyに誘われて行ってきました。Examinerがいっぱいくるということだったので。あまりに人が多くて名前が覚えられませんでした。。。
日曜日は、友達が郊外のアウトレットに行くというので、一緒に行ってきました。何も買わないつもりでしたが、色々買ってしまいました(苦笑)。テニスシューズとゴルフシューズを購入しました。テニスもゴルフも始めるつもりです。
今週はちょっと忙しかったかな・・・

さて、痛みですけど、薬が効くのを待つしか方法がありません。待っている間、薬を飲んで、ブログを更新します。痛みに耐えきれず、薬を飲みすぎると、副作用で吐き気に襲われてしまいます。ひたすら痛みが通り過ぎるのを待ちます。

It is three thirty, but I still can’t sleep. I sometimes feel strong pain in my legs, so I can’t sleep.
On Saturday, I went to home party after Rocky Gap because someone who is in BSKB invited me. Many Examiners came to the party. However I couldn’t remember the examiners’ name because they were too many…
On Sunday, I went to outlet mall with my friends. I intended not to buy so much, but I bought much… I bought tennis shoes and golf shoes. I will start playing tennis and golf.
I think this week was very busy.
Well, I can’t do anything but to wait for the pain to go away. While I am waiting, I will update my blog. If I take too much because I am inpatient of my pain, I get nauseous by side-effect. I concentrate on waiting until my pain is out.

0 件のコメント: