2008年6月12日木曜日

Lunch




山屋さんとランチをしました。スペイン料理でパエリヤを食べました。FOLEYのSmithさん、弁護士の村尾さん、審査官の南さんもいらっしゃいました。みなさん勉強に来てらっしゃいます。すごいなぁと、ただただ感心していました。私も頑張って勉強します。

I had a lunch with Mr. Yamaya. We ate paella at the Spanish restaurant. Mr. Smith of FOLEY, Mr. Murao who is a lawyer, and Mr. Minami who is an examiner of Japan Patent Office joined us. They came to study in US. They impressed me so much that I decided to study hard.

0 件のコメント: