2008年6月8日日曜日

Airline food







ウェルカムドリンクでシャンパンを飲んでから、食事の前にワインとナッツが出されました。ビールやソフトドリンクもありましたけど。
前菜は、寿司各種とイタリア風前菜とマッシュルームのクリームスープ(写真はなし)でした。
メインは、
炙り平目、葡萄、ケーパ添え、ホウレン草のソテー、カリフラワーのピューレと共に(写真)が料理長のお勧め料理となっていたのでそれにしました^^
その他、
牛デンダーロインステーキのブルーチーズ包み、
鳥胸肉のグリル、
和食などがありました。和食にすればよかった・・・。
デザートは、季節の新鮮フルーツ、特選チーズ、オールナチュラル・バニラアイスクリームサンデー
でした。フルーツのみ頂きました。
デルタは、外人の男性のお客さんばかりでしたが、みな身体が大きい!そして、みんなアイスクリームサンデーまで食べていました。すごすぎ。
After drinking welcome drink which was champagne, I was served wine and nuts before meal. Beer and soft drink were also served.
Appetizer was a wide variety of SUSHI, Italian, crème soup of mushroom (not shown).
Main dish was grilled Hirame, grape, caper on the side, sauté of spinach, with puree of cauliflower was the chef's recommended dish, so I selected them.
There were other dishes which was beef Tenderloin Steak with blue cheese, grill of breast meat, Japanese food and so on. I should have selected Japanese food.
Dessert was fruit in season, special cheese, and all natural vanilla ice-cream parfait..American passengers have large bodies. They even ate up the ice cream parfait. Great!


0 件のコメント: