2008年6月26日木曜日

USPTO and DC tour

























火曜日に、BSKBの研修で、USPTO見学&DC見学ツアーに行ってきました。USPTOでは、簡単なセキュリティチェックがありました。特許や商標の検索ルーム?を見学しましたら、なんとPCがNEC製でした。
DC見学は、ワシントン記念塔、第2次世界大戦記念碑、ホワイトハウス、リンカーン記念館、朝鮮戦争戦没者記念碑、ジェファソン記念館などを見学しました。
その他、DCにはスミソニアン博物館群があります。何日あっても見切れません。

I made a field trip to USPTO and DC on Wednesday, in the BSKB training. We were security checked before going into USPTO. We saw the search room? of patent and trade mark, the PC of the search room was made by NEC.

We saw Washington Monument, National World War II Memorial, White House, Lincoln Memorial, Korean War Veterans Memorial and Thomas Jefferson Memorial in Washington DC sightseeing tour.

Others, there are Smithsonian in DC. I can’t see everything of Smithsonian, even if I have many days…



2 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

こんどはワシントン記念塔に登って撮った風景写真をアップして下さいね(@,@)v

Unknown さんのコメント...

The best thing about DC is that all of the public museums are FREE!!!