2008年6月23日月曜日

Rocky Gap




木曜の夜から土曜日までRocky Gapに行ってきました。Rocky Gapはアメリカのメリーランド州にあるリゾート地です。金曜日は、ラフティング、土曜日はカヌーをしました。ラフティングは、人工で作られた急流のコースをボートで下ります。午前にコースを6,7週しました。午後は水笠をましたコースをさらに5,6週しました。なんと、午前と午後に1回ずつ、合計2回、川に転落して川の水をたらふくのみました。落ちた上からボートが乗り上げてきて、本当に死にそうでした。ボートにいるみんなはお笑いでしたけど。。。
今年のラフティングは一人、歯を折ってしまったらしく、来年からラフティングは危ないということで、なくなるそうです。川におちて死にそうでしたが、大変楽しかったです。来年からなくなってしまって残念です。

I went to Rocky Gap from Thursday night to Saturday. Rocky Gap is a resort place which is in Maryland in US. I went Whitewater Rafting on Friday and I did Canoeing on Lake Habeeb on Saturday. In Rafting, we paddle a boat down the river which is artificially made. We went around six or seven times in the course in the morning. In the afternoon, we went around five or six times in the course with much more water.
And, I fell in the river twice and I drank much river water. When I fall in the water , the boat got on top of my head, I felt as though I was going to die. However everyone who were on the boat were all laughing at me! This year, some guy broke his tooth, so maybe, from next year, Rafting will stop because it is dangerous. I was about to die, but it was really fun. So I am sorry that Rafting will disappear.

4 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

かなりハードなプログラム!!楽しんだみたいでよかった~

匿名 さんのコメント...

いい景色~。
わたしも緑&水辺で癒されたい・・
でも歯が折れるほど、ってかなりすごいね。腰は大丈夫だったのかな?

mika さんのコメント...

川に溺れて死にそうだっただよ。浮き上がろうとする上にボートがのっかかってくるから、水上に出られなくて、水をがぶがぶのんで死ぬかと思っただよ(笑)
でも、楽しかったよ~

一人、パドルが歯にあたっちゃて、歯がおれちゃったのね・・・かわいそうに。

来年から、ラフティングはなしになるそうです。一番面白いプログラムと思うけど。

匿名 さんのコメント...

なくなっちゃうのか・・・
ざんねん。

歯はかわいそう過ぎる。。。