2008年6月26日木曜日

Dinner with Mr. McGinn












水曜日、McGinn事務所に行ってきました。 水曜日は講義が14時半で終わったので、山屋さんと、食事の時間まで、大滝を見に行ってきました。
McGinn事務所について、Cooperriderさんに事務所内を見学させてもらい、McGinnさんを交えて少しお話をし、シーフードを食べに行きました。
Millerさんも一緒に行きました。ロブスターを食べましたけど、おいしかったです。また食べすぎました。アメリカでは、こうやって毎日食べすぎて、太っちゃうんだなぁと思いながら・・・

I went to McGinn Law Firm on Wednesday. Since the lecture finished at 14:30, after that I went to Great Falls park with Mr. Yamaya until dinner.
Then, I went to McGinn Law Firm, Mr. Cooperrider took me to the Law Firm, and I had a small conversation together with Mr. Cooperrider and Mr.McGinn, then we went to eat sea food.
Mr. Miller also went with us. I ate lobster and it was very good. I ate huge dinner again. I thought because I eat so much and I put on weight in America…



0 件のコメント: