2008年7月16日水曜日

First day


昨日は、Sughrue事務所初出勤でした。Sughrue事務所は地下鉄のオレンジライン、Foggy Bottom-GWUを下車して徒歩5分くらいのところにあるビルの6階~8階にあります。オフィスはとてもきれいです。BSKBもそうでしたが、アトーニには、それぞれ個室が用意されています。なんと全てのトレニーにも個室が用意されます。日本人のトレニーは現在私を入れて5人のようです。今オフィスを拡張中で、トレニー部屋がなく、かつ現在不在のアトーニがいるため、一時的に彼のお部屋を使わせて頂けることになりました。アトーニの部屋は広い!響事務所in Japanは、忙しいようです。私も張り切って?!お仕事します。

Yesterday was the first day with Sughrue Office. Sughure Law Firm is in the sixth to eighth floor of the building which is 5 minutes walk from Foggy Bottom-GWU which is on ORANGE LINE. The office is very beautiful. Like BSKB, each attorney has their individual rooms. To my surprise, each trainee is also available for one room. I think there are 5 Japanese trainees including me in Sughrue. The office is expanding now, so there is shortage of a trainee’s room and there is an attorney who is absent. Therefore I can use an attorney’s room tempolarily! I am very lucky. The attorney’s room is so big. Seems like Hibiki Law Firm is very busy. I will work hard, too!

2 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

いろんなアトーニーの部屋を覘かせて貰うと、雑然としてたり整然としてたりと人それぞれなのは日本と同じだね。ただ床に書類をドサっと山積みしてるのを見ると「外人っぽ~い」と感じるな(@,@)v

mika さんのコメント...

あたしはDarryl Mexicさんのお部屋を借りてるのだけど、窓からの眺めは最高です。こんなオフィスで働けるなんてすばらしいわ。