2008年7月4日金曜日

picnic







STP(Summer Training Program)でピクニックに行きました。また英会話にいけませんでした。。。ゴルフ練習場とかバッティング場とかがあっていろいろ遊べました。ゴルフはなかなか当たんない。今回はBSKBの人にレッスンしてもらいました。それからカニを食べました。名物みたいです(ってカニの写真がないじゃん!)。カニは小さいですけど、おいしかったです。

I went to picnic with everyone who attend STP. I couldn’t go to Englishschool …There were golf driving range and batting place etc, we enjoyed them. I can’timprove golf.This time, I was taught by people who is member of BSKB. Then we ate crabs.I heard the crabs were specialty. Although the crabs were small, it was verytasty.

0 件のコメント: