2008年7月6日日曜日

July 4th (Independence day)

7月4日は独立記念日なので、セミナがお休みでした。セミナは月曜日もお休みで、4連休です。セミナのみんなは大半はニューヨークに遊びに行きます。私は1泊二日で、皆川さんたちとナイアガラの滝を見に行きます。
独立記念日は、友達とバーベキュウをして、花火を見に行きました。夜は各地で花火が上がりますが、私たちは、見に行くのが遅くて、花火が終わってました・・・。

As July 4th is Independence Day, our seminar was off. Our seminar is off on Monday as well, so we have four-day holidays. During the holidays, most of participants of our seminar will go to New York. I will visit the Niagara Falls stay there overnight with Mr.Minagawa. On Independence day, my friends and I had a barbecue and went to see fireworks somewhere. Although there were many fireworks in US, to our sorrow, we could not enjoy fireworks because we went there too late...

0 件のコメント: