2008年7月25日金曜日

Skeet shooting



射撃に行ってきました!さすがアメリカ。実弾です。
右から、左から、上から飛んでくる的をショットガン(散弾銃)で打ちます。銃はとても重く、女の私には、持ち上げるだけでも大変。
2発の弾を込めて、動く的を撃ちますが、これがなかなか当たらない。
打つと肩に衝撃がきます。私は、常に後ろに係りの人についてもらって、支えてもらいました。的が速くてなかなか狙えません。
50発中、命中は5発。山屋さんと本多さんは10発。
20発くらい当たると楽しいみたいです。とてもよい経験でした。また行きたいです。日本人の方も大勢いました。いろんなイベントでいろんな人と知り合いになれたらいいです。

I went skeet-shooting. How great it was in US, I fired live ammunition! I went skeet-shooting. How great it was in US, I fired live ammunition! The shotgun is too heavy for me to bring up, because I am a woman.
I loaded two shots and fired at flying targets, but it was very difficult. When I shot, I was shocked in my shoulder. During my shot, an attendant was beside and supported me. I fired 50 shots and hit a target only five times. Both Mr.Yamada and Mr.Honda
hit 10 times. I hear we would be happy when we could hit a target 20 times. It was very exciting and I would like to do it once again.. At the shooting range, there were many Japanese. I would like to be friends with many people.

2 件のコメント:

TASYA さんのコメント...

Hello,I am TASYA.
I´m Japanese women.
I find your blog,lucky!
So I send letter for you.
If you have a time please drop in my blog.

mika さんのコメント...

Hi, TASYA.
Hajimemasite.
Thank you for your message!
Yes, I will drop your blog.
Where do you live? DC??