2008年11月5日水曜日

Bob Sapp


成田空港の喫茶店でコーヒーを飲んで時間を潰してたら、ボブサップが現れました(笑)。でかい!あたしもかるがる持ち上げそうなでかさ。腕が太い!
とっても優しくて社交的な人のようで、写真を撮るのも快く許してくれて、お店にいた、全員のお客さんと、代わる代わる、写真を取っていました。ファンになっちゃおっかな~。

When I was killing time in a cafe in Narita airport, Bob Sapp appeared. He was huge! As he was big, I think he can lift me up easily. His arms were also thick.
As he was very kind and outgoing, all customers who were in the café took pictures with him by turns. I may become his fan.

0 件のコメント: