2008年11月5日水曜日

Maguroichokusen


出勤最終日に、響のみんなとマグロ一直線で飲みました。弁理士試験も終わって、付記試験も終わって、今は仕事も一段落しているようで、いつものメンバーでしたけど、楽しく飲んで食べました。先週一週間、ものすごい腰の調子が悪かったのですけど、週明けからなんとか我慢できる痛さになりました。私の予感では、ワシントンに戻ると腰痛は治るんじゃないかと。日本に帰ってきちゃったので、日本が居心地がよくって、ワシントンに戻りたくないのかな・・・。

At the last day at work in Japan, I drunk with my colleague of Hibiki at Maguro-Ichokusen. The patent attorney exam was finished, and also Fuki-exam was finished, and it was not so busy these days, so we enjoyed drinking and eating with usual members. I had a very big backache in previous one week, but I felt better the beginning of the next week. I think my back ache will be cured when I return to DC. I felt cozy because everyone are kind to me, so I guess I don’t want to returned to DC…

0 件のコメント: