2008年11月28日金曜日

Winery tour




Sughrueのジャニスに、ワイナリーツアーに連れていってもらいました。総勢12人だったので、大きなバンを借りていきました。予定では、ワイナリーを5件回って、テイスティングをすることになってました。朝11時から夜まで飲みっぱなしです。ワイナリーでは、5~10本くらいのワインを5~10ドルくらいでテイスティングして、おいしかったワインを2本くらい購入してみんなで飲む、というのを繰り返しました。で、2件回ったところで、これは、3件くらいでいいのではないかと、いう感じになってしまいました。酔っぱらいです。で、4件目は飛ばして、なんとか5件目に行きました。5件目のワイナリーが一番おいしくて、ワインを2本買って帰りました。でも、うちに付いたら酔いが冷めてしまって、新しいワインを開けて飲んだりしたのでした・・・。

Janice in Sughrue took us to the winery tour. As a total of us is 12, so we rent a big van. We were going to go to five wineries and taste. We drank wine continuously from 11:00 am. In the winery, we repeated tasting 5-10 bottles of wine around 5-10 dollars, then we chose the best of two bottles, then drank. Then, after two wineries, we felt one more was OK, but three more were too much… We all got really drunk. Therefore, we skipped the fourth winery, we tried to go to the last winery. But the last winery had the best tasting wine. I bought two bottles of wine. But, when I returned to my apartment, I got sober. So, I opened new bottle of wine and I drank a glass of wine again…

0 件のコメント: