2008年11月18日火曜日

Internet

ついに、アパートのインターネットが接続しました。今までは、アパートのビジネスセンターにPCを持って行って、メール等を読んでいましたけど、やっとお部屋の中でインターネットが使えるようになりました。DCには、VerizonとComcastという通信会社があるんですけど、Verizonは、約束の日に工事に来ないということで、Comcastにしました。でも平日はなかなか時間が取れなくて、友達に何度も何度も変更の電話を入れてもらいました。工事の終了後もネットにつながらず、Comcastに電話してやっと開通しました。これでブログが更新できます!

Finally, the internet of my apartment has been connected to my room. Until now, although I took my laptop PC to the business center of my apartment, and connected it to the internet and read e-mail. I can use the internet in my room finally. A there are two providers, Verizon and Comcast, but Verizon did not come, even if I made a reservation. So, I applied Comcast. But, I didn’t have much time on weekdays, I had my friend call to Comcast to change my reservation many times. Furthermore, after completion of work, I still could not connect the internet, then I called Comcast, and finally, I could connect. Now, I can update my blog.

0 件のコメント: