2008年11月5日水曜日

Madonna




渋谷駅から3分くらいのところに居酒屋マドンナがあります。私の東京のお母さんみたいなママが切り盛りしているお店です。いつ行っても、おいしーものばっかり出してくれます。東京に帰ってる間に4,5回は行っちゃったかな(笑)。ママは私のお友達でもあり、相談相手でもあり、お母さんでもあるという、不思議な存在の人です。お料理を作っているたくちゃんと一緒に私のワシントン行きを心から応援してくれています。ママに胸を張ってただいまと言えるように、ワシントンでがんばります。

The Izakaya "Madonna" is three minutes walk from Shibuya station. Mama who is my mother in Tokyo runs Madonna smoothly. Whenever I go to Madonna, Mama and Taku-chan welcome me with very tasty dishes. I went there four or five times during my stay in Tokyo in October. Mama is my significant friend, my adviser and my mother in Tokyo as well, so she is very special for me. Mama and Taku-chan who makes dishes back up heartily my going to US. I do my best in Washington DC in order to say "Hi!" with confidence, when I return to Japan.

0 件のコメント: