2008年11月28日金曜日

Viva California!

日本が三連休だったので、私もお休みを頂いて、サンディエゴ&サンフランシスコに行ってきました!サンディエゴは、とっても暖かく、お昼まは半そででゴルフできました。でも、朝と夜は、ちょっと冷えます。ほんとうに、とってもよい気候です。DCとの時差は、3時間(早い)です。フライトは、ダレス空港から直行便が飛んでいて、飛行時間5時間です。やっぱり西海岸はいいですね・・・。サンディエゴには、BSKBの研修で一緒だった友達が住んでいて、というかサンディエゴで研修をしているのです。サンディエゴで研修だったら、毎週ゴルフ三昧ですね。シーフードがとっても美味しかったです!

Since it was a three-day weekend in Japan, I took a leave absence from my boss, then I went to San Diego and San Francisco! It was very warm in San Diego, therefore, we could play golf with short-sleeved shirts. But it is a little cold in the morning and the night. It is really nice weather in San Diego. The time difference from DC is three hours (earlier). There are direct airplanes from Dulles airport in VA and it takes five hours form Dulles to San Diego. As everyone said, the west coast is very nice… In San Diego, one of my friends who took the training in BSKB with me lives in, and he is taking another training there. If Japanese trainees takes the training in San Diego, they are absorbed in golfing every week. The sea food was very tasty in San Diego.

0 件のコメント: