2008年11月28日金曜日

Morning practice

アメリカ人の友達には、crazyと言われていますが、私たちは、早朝のゴルフ練習を始めました!朝7時に練習場に集合です。シュグルーのトレイニーメンバーです。私は、ジャージを持ってないので、皮パンとセータ二枚重ねで行きました。外はとっても寒いですが、やってみると、これがとっても気持ちいい。ボールを打ち出すを身体を動かすので、コートを脱いでも寒くないです。ただ、手先と足先がものすごい冷えますけど。ゴルフ練習の後、朝ごはんを食べて、仕事に行きました。なんて健康的なんでしょう!
Although, my friends said to me I am a crazy, we started to practice to play golf early in the morning. We come together in a driving range at 7:00 am. We are all trainees in Sughrue. As I don’t have a jersey, I wore leather pants and reduplicate sweater. As it is very cold outside in the morning, when I practiced golf, I feel so good! When I started to hit a ball, I don’t feel cold. But tip of my fingers and toes are very cold. After golf practice, we went to have a breakfast, then we went to work. What a healthy life it is!

0 件のコメント: