2008年11月28日金曜日

Sea World










サンディエゴのSea Worldに行ってきました。巨大な水族館です。水族館というか、海に住んでいる動物の動物園という感じでしょうか。11時から、アシカショーを見て、12時半からイルカショーを見て、2時からシャチショーを見ました。これがとっても楽しい。小さい子供たちがたくさんいましたけど、大人が行っても十分楽しめました。シャチやイルカにどうやって芸を仕込むのかな・・・。
お金を払えば、エイやイルカに餌をあげることもできます。エイに餌をやったんですけど(小魚)、ぬるぬるしてでっかい口で手を吸いつかれて、ちょっと気持ち悪かったです(笑)。

I went to Sea World in San Diego. It is a huge aquarium. Well, Sea World is a zoo of animals living in sea rather than an aquarium. I watched eared seals show from 11:00 am, dolphins show from 12:30 pm, and killer whales show from 2:30 pm. The shows were very fun. Although there were many kids, but we, adults also enjoyed. I don’t know how to teach performing to dolphins and killer whales…
If we pay the money, we can feed rays and dolphins. I fed rays little fishes, it was a little uncomfortable, because rays sucked my hand with big slimy mouth..

0 件のコメント: