2009年1月3日土曜日

Count down party







31日の午後8時にDCに戻って、9時半には、カウントダウンパーティに参加してました。あたしってば、結構タフなのね・・・。
カキが有名なレストランでのパーティで、もちろん、カキがいっぱい。残念ながらあたしはカキがきらいなんですけど。
12時になって、カウントダウンして、いっぱい風船が飛んで、みんなでシャンパンで乾杯してたような気もしますけど、ダブリンでは午前5時、とうことで、私、ほとんど寝てました。それにしてもDCは寒かったです。アイルランドは、意外に寒くなかったので、DCの方が寒いくらいです。あ、でもNYはほんとものすごく寒いので、あたし、しばらく行きません。。。

I returned to DC at 8:00 pm and went to the countdown party in DC at 9:30 pm.
I think I am very tough!
The party was held at the restaurant which was famous for oysters. But unfortunately, I don’t like oysters...
At 12:00 pm, we count downed, many balloon flew , and we had a toast with champagne, I think but I can't remember well. Because it was 5:00 am Dublin Time, I was so sleepy. BTW, it was so cold in DC. It was not so cold in Dublin, so I think DC is colder than Dublin. But, NY is much much much colder than DC, so I never visit NY for a while.

0 件のコメント: