2009年3月12日木曜日

Beach



ハンググライダがダメになったので、ビーチに連れていってもらいました。私はこの日、リオ旅行で初めて海に入りました。初めての大西洋♪ 一番驚いたのは、その波の強さ。ものすごい勢いなんです。腰くらいまで浸かってるだけで、波に足を取られます。波も高い。サーファーにはとってもよい環境かも。リオ滞在中、毎日35度くらいだったので、海はとっても気持ちがよかったです。ハワイなんかと比べると若干濁ってる感じもしますが、海はとてもきれい。ビーチでのんびり過ごすだけで、リオに来る価値ありです。パラソルやチェアは、1つ150円くらいでレンタルできます。私たちは、ブラジル人のきれいなおねちゃんやお兄さんの抜群のスタイルをにやにや眺めて過ごしました(笑)。どころで、目の保養のことを、eye candyというんだそうです。ビーチには、eye candyがいっぱい!!!

She took us to the beach because we couldn’t do a hang-gliding. It was the first time during the Rio trip that I entered the sea. It was the first time for me to enter the Atlantic ocean! To my surprise, the wave was really strong. It was really forceful. If I soaked until my waist, I was swept out to the waves. TThe waves were very high. and I thought it was very good environment for surfers. It was 35C every day during our stay in Rio, I feel very comfortable in the sea. The sea was a little thicker than Hawaii, I felt, but it was still very clear. It is worth coming to Rio only spending much time on the beach. We could rent a parasol and chair with about 150 yen. We spent time on the beach with watching the distinguished style of Brazilian people. By the way, Brazilian speak of “Me no Hoyou” as eye candy. There are many eye candies on the beach in Rio!!!

0 件のコメント: