2009年3月11日水曜日

Third day – meet Paulo


さて、日曜日は、ハワードに紹介してもらったパウロにいよいよ対面。ホテルに迎えにきてくれたパウロは、サーファーらしい、がっちりした体格のナイスガイでした。パウロの奥さんのフェルナンダさんが後で合流したんですけど、ものすごくかわいい人でした。お子さんが二人いるということですが、なんと彼女は、私より若かった(苦笑)。とにかく、とってもかわいくて、とってもお似合いの夫婦で、とっても幸せそうでした。こんなにかわいい奥さんがいるパウロがうらやましいし、こんな素敵な人を夫にもつフェルナンダも羨ましい、って感じです。

Finally on Sunday, we could see Paulo whom Howard introduced to us. Paulo who came to pick us up to the hotel was a surfer-like burly man and really nice man. His wife, Fernanda, joined us later and she was a really really cute woman. She has two children but she is younger than I.... Pauro and Fernanda were so nice and well-matched couple and they looked very happy. Paulo is so lucky a man to have a really cute wife, and Fernanda is so lucky a woman to have a really nice husband!!

0 件のコメント: