2009年3月11日水曜日

Glaucee and Walter




ビーチはものすごい人。あまりに混むとビーチに入る道路を封鎖するそうです。ビーチが一杯で入ることができないので、GlauceeとWalterのおうちに遊びに行こう、ということになりました。で、GlauceeとWalterのおうちは、山の中?にありましたけど、とってもとっても素敵なお家でした。大自然の中でとても静かで、ゆっくり時間が流れている感じ。Glauceeが家には、玉ねぎしかない(笑)と電話で言ってたんですけど、丸ごとの玉ねぎをバーベキュコーナで焼いてくれました。これがとっても美味しかった。パウロやフェルナンダやGlauceeやWalterといっぱいお話をしました。パウロのプロポーズ話なんかはとっても面白かったです。リオに来て、ブラジル人のお家におじゃまできるなんて思ってもなかったので、とてもとても素晴らしい体験でした。

All beaches were very very crowded. If the beach is so crowded, the road connecting to the beach will be closed. As we could not go to the beach because the beach was so crowded, we decided to go to the house of Glaucee and Walter. The house was built at secluded very quiet place and it was so nice!! The house was in the nature and it was very quiet, and the time seemed to pass slower than usual. Glaucee said they only had onions over the phone, and as she said, it was true :):). They cooked the onions in the BBQ grill for us. The onions were very sweet and tasty. We chatted a lot with Paulo, Fernanda, Glaucee and Walter. I like the story of Paulo’s marriage proposal to Fernanda. I didn’t think we could go to normal Brazilian people’s house, so we had really great time there.

0 件のコメント: