2009年3月2日月曜日

Rio de Janeiro







行ってきました、リオデジャネイロ。リオ旅行は、間違いなく、人生で一番楽しかった旅行になりました。何もかもが素晴らしかったです。皆様にリオ旅行に行くことを、強く強くお勧めします。日本からリオに行くには30時間くらいかかります。ですが、それでも行く価値が間違いなくある。カーニバル、ココバドールの丘、ボン・ジ・アスカール、サッカー観戦、イパネマビーチ、コパカバーナビーチ、レブロンビーチ、どれもが素晴らしく美しく、感動的でした。まずはじめに、この旅行をより素晴らしいものにしてくれた、ハワード、パウロ、パトリシア、グライシー、ウォルター達にお礼を言いたいです。
今回リオに行ったら、一生リオには行かないだろうと思っていました。東京からはとても遠いからです。でも、行ってみてその考えは180度変わりました。また、必ずリオに行きたいと思います。ブラジル人もリオも大好きになりました。

Finally, I went to Rio de Janeiro!! I swear Rio trip is the best trip that I have ever gone to in my life. Everything is wonderful. I strongly recommend going to Rio to all my friends. It takes about 30 hours from Tokyo to Rio by airplane, but it is worth going to Rio undoubtedly. The carnival, Morro do Coexovado, Pao de Acucar, the soccer game, Praia de Ipanema, Praia do Copacabana, Praia do Lebion and so on, everything is beautiful, wonderful, and stirring. I’d like to say thank you to Howard, Paulo, Patricia, Glaucee and Walter who made this Rio trip wonderful first. I thought I will never go to Rio after this trip before going to Rio, because Rio is too far from Tokyo. However, I completely changed my mind. I definitely do want to go to Rio in the near future. I love Brazilian people and Rio!!!

0 件のコメント: