2009年3月12日木曜日

Brazilian

さて、ツアーの目的は、ハンググライダーだったんですけど、行ってみたら、今日は一人しか飛べない、とのこと。私たちは3人で、そしてあたりまえですけど、予約済みだったわけですが、飛べない(苦笑)。なんというか、そんな感じなのがブラジル人みたいです。最終日に再度挑戦することに。ただ、予約がダメになったおかげで、R$240には、写真(R$60)が含まれてないのですけどタダにしてくれることに。飛行中のビデオもR$120で取ってもらえますが、R$80にしてもらっちゃいました。そして最終日は、私たちがリオに滞在した中で最もよい天気だったのでした。前の日の夜に雨が降ったおかげで、空気が澄み、緑が映え、ハンググライダー絶好の日でした。結果オーライです^^。

The goal of the tour was a hang gliding, but he said only one person could do on this day. There was three of us, and of course we have made a reservation, but we couldn’t. We could not understand, but it was a kind of Brazilian way.. Then we decided we would try it the last day of our stay. Because of canceling that day, originally, the hang gliding fee was R$240, but he included it with photos (R$60), and the video during the hang-gliding was originally R$120, but he made it R$80. On the day we did hang-gliding, the air was clean and the green looked really sharp because it rained the previous day, then it was the best day for hang gliding. It is all for the best.

0 件のコメント: